پرداخت حق انشعاب مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به تعلل وزارت نیرو در تامین انشعابات پروژه های مسکن مهر، گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم با اخذ تعهد محضری، ۴۰۰ هزار متقاضی برای دریافت انشعاب به وزارت نیرو مراجعه خواهند کرد.

 

 محسن نریمان در نشست خبری فرصت های سرمایه گذاری شهرهای جدید ایران،در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: با توجه به این که وزارت راه و شهرسازی حق انشعاب آب، برق و فاضلاب 400 هزار مسکن مهر را پرداخت کرده و با در نظر گرفتن فشار مردم در خصوص تحویل پروژه های ساخته شده از متقاضیان تعهد محضری می گیرم و از این به بعد آنها برای دریافت انشعابات واحدهای خود به وزارت نیرو مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال هم اکنون در شهر علوی زیرساخت های آب و برق تامین شده اما واحدهای مسکن مهر این شهر انشعاب آب و برق و فاضلاب ندارند. به نظر می رسد چالش های مدیریتی در این زمینه وجود دارد، گرچه 100 تلاش کرده ایم تا مسائل مربوط به انشعابات آبریال برق و فاضلاب پروژه های مسکن مهر برطرف شود اما با توجه به فشار مردم از آنها تعهد محضری می گیرم و خود متقاضیان برای دریافت انشعابات به وزارت نیرو مراجعه خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر این که دولت به جز طرح مسکن مهر چه برنامه هایی در این حوزه دارد، بیان کرد: مسکن مهر آنقدر حجیم طراحی شده که اولویت کاری ما تکمیل این طرح بوده است. این طرح خیلی با برنامه و مطالعه نبود و در جاهایی مسکن ساخته ایم که متقاضی وجود ندارد، به عنوان مثال در شهر بینالود واحدهای مسکن مهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما متقاضی ندارد.

وی تصریح کرد: پروژه های مسکن مهر را با زیر 40 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته ایم و متوسط پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها حدود 75 درصد است.

نریمان با بیان این که هم اکنون مسکن مهر 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل داریم اما قابل واگذاری به متقاضیان نیست، گفت: یکسال از فعالیت دولت می گذرد و سرعت تورم مهار شده اما مهم ترین مسئله ای که مورد توجه است این است که باید حتما از رکود خارج شویم چراکه یک چالش اقتصادی بسیار خطرناکی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در راستای برگزاری این نمایشگاه از مواهب و حرکاتی که در کل اقتصاد کشور صورت می گیرد بهره مند شویم و بتوانیم به اهداف شهرهای جدید برسیم. رویکرد ما اقتصاد مقاومتی است و اقدامات ما بیشتر مردم محور است تا دولت محور. در این راستا سرمایه های بخش خصوصی را هدف قرار داده ایم و با حاشیه سود و ترغیب این بخش بتوانیم در خروج از رکود تورمی موفق شویم.

نریمان با اشاره به این که اگر بخشی از تفاهمنامه های نمایشگاه به قرارداد منجر شود راضی هستیم، خاطرنشان کرد: تفاهمنامه ها در رده های کلیدی شرکت ها امضا شده که ماحصل آن انعقاد 28 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه با بخش خصوصی بوده است. وی گفت: نگاه مدیران ما به طرح های بالاتر که می تواند آثار بسیار مثبتی در شهرهای جدید به وجود آورد معطوف شده است. این نگاه یک کار فرهنگی است و نگاه به پروژه های کوچک و محله ای از ذهن ها خارج شده و به طرح های فرامنطقه ای اندیشیده می شود.

نریمان افزود: در راستای تبین این نوع نگاه و سیاست برد- برد باید طرح های مردم محور باشد و تصدی گری دولت کاهش یافته و با ادبیات بخش خصوصی بهتر مسائل را درک می کند و می تواند مشکلات را برطرف کند. وی با بیان این که یکی از این مشکلات طرح مسکن مهر است، تصریح کرد: مردم تصور می کنند که این طرح دولتی است، در حالی که دولت بودجه ای برای این طرح ندارد و پروژه های آن با استفاده از تسهیلات و آورده مردم ساخته می شود.

وی یادآور شد: نباید در رابطه پیشرفت فیزیکی دولت پاسخگو باشد چراکه در پروژه ها مردم آورده خود را تا 20 درصد واریز کرده است. پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر 70 درصد است، اما مردم از این رقم عقب تر هستند و بین 50 تا 60 درصد آورده را واریز کرده اند. وی با بیان این که در برخی از پروژه ها منابع مورد نیاز را از طریق تسهیلات تامین کرده ایم، اظهار کرد: بخش زیادی از مسکن مهر شهرهای جدید در سال جاری به بهره برداری می رسد و کل پروژه های این طرح سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران خاطرنشان کرد: در دولت گذشته خیلی به مسئله امکانات زیربنایی توجه نشد و فقط در کاغذها به این مسائل پرداخته شده بود. طبق قانون وزارت نیرو و نفت در بحث امکانات زیربنایی مسئول هستند و باید نسبت به فراهم کردن این امکانات اقدام کنند. با توجه به واقعیت های بودجه ای کشور در بخش های زیربنایی و روبنایی وارد شده ایم تا شهر سالم و پویایی داشته باشیم.

نریمان با بیان این که ظرفیت سرمایه گذاری 60 هزار میلیاردی در شهرهای جدید را داریم، بیان کرد: البته ظرفیت سرمایه گذاری شهرهای جدید کشور 200 هزار میلیارد تومان است که در صورت شکسته شدن یخ رکود می توانیم این میزان سرمایه را جذب کنیم.

منبع: شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 23 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');